Micromoney မှာ ဝန်ထမ်းများအားလုံးဟာ ကျွန်ုပ်တို့ရဲ့ မိသားစုဝင်ပဲဖြစ်ပါတယ်။

ဝန်ထမ်းအချင်းချင်း ညီညွတ်ခြင်းကြောင့် လုပ်ငန်းအောင်မြင်ဖို့ အလားအလာဟာ ပိုမိုများပြားပါတယ်။

နေ့စဉ် အရေးတကြီးငွေလိုအပ်သူများကို အလွယ်ကူဆုံးနဲ့ အမြန်ဆုံးပြေလည်နိုင်စေဖို့အတွက် ကျွန်ုပ်တို့မှ ကူညီပါတယ်။

ဒီလို ချေးငွေများပေးရာမှာ ကျွန်ုပ်တို့ဟာ အွန်လိုင်းမှတစ်ဆင့် ဆန်းသစ်တဲ့ နည်းလမ်းများနဲ့ ကူညီပေးနေတာဖြစ်ပါတယ်။ တဟုန်ထိုးတိုးတက်နေတဲ့ စီးပွားရေးဖြစ်သည်နှင့်အညီ ကျွန်ုပ်တို့နဲ့ လက်တွဲဖို့ သင့်အား ဖိတ်ခေါ်ပါတယ်။

လက်ရှိမှာ အောက်ပါ အလုပ်အကိုင်အခွင့်အလမ်းများ ရှိပါတယ်။ သင့်အားအစဉ်အမြဲကြိုဆိုနေပါတယ်။

    လုပ်ဆောင်ရမည့် တာဝန်များ

    • စီမံခန့်ခွဲမှုမှ သတ်မှတ်ထားသည့် ရည်မှန်းချက် ကိုရရှိရန် တာဝန်ယူခြင်း
    • ကုမဏီ၏ ဖြစ်နိုင်ခြေရှိသော ဖောက်သည်များကို ကောင်းမွန်စွာ ကိုင်တွယ်ပြီး စျေးကွက်တွင် ကျွန်ု်ပ်တို့၏ ဝန်ဆောင်မှုကို အချိန်မှီ ပံ့ပိုးနိုင်ခြင်း
    • ညွန်ကြားချက်များကို လိုက်နာပြီး ပြုလုပ်ချက်များကို အစီအရင်ခံခြင်း
    • ဖောက်သည်နှင့် ကောင်းမွန်သော အစီအရင်ခံစာရှိခြင်း
    • မိမိ၏လမ်းကြောင်းတွင် ငွေးကြေး ပြတ်လပ်မှုမရှိစေရန် သေချာမှုရှိခြင်း
    • ဖောက်သည်များ၏ အကြောင်းပြန်ချက်များနှင့်ပက်သက်ပြီး ချင့်ချိန်တုန့်ပြန်မှုများကို ကုမ္ပဏီထံသို့ တင်ပြခြင်း
    • နေ့စဉ်အစီအရင်ခံစာများကို တင်ပြရန်အတွက် ညနေတိုင်းပြုလုပ်သော အစည်းအဝေးသို့ တက်ရောက်ခြင်း
    • ကျွန်ုပ်တို့၏ ငွေကြေးအရောင်းကုန် တိုးတက်မှုရှိအောင် အစွမ်းကုန် အားစိုက်မှုရှိခြင်း
    • မကြာမကြာပေးအပ်သော အလုပ်ကိစ္စတာဝန်များကို ပြီးမြောက်အောင် ဆောင်ရွက်ခြင်း
    • ၁၀ လုပ်ငန်းနှင့်ဆိုင်ပြီး အကျိုးသက်ရောက်မှုရှိသော ဝန်ဆောင်မှုများကို ဖောက်သည်များအတွက် ပံ့ပိုးခြင်း၊ အထူးသဖြင့် အရည်အသွေးနှင့် အချိန်အားဖြင့်၊ ဖောက်သည်၏ မျှော်မှန်းချက်နှင့် ကိုက်ညီမှုရှိခြင်း
    • ၁၁ လက်ရှိဖောက်သည်နှင့် ဖောက်သည်သစ်များမှ ရရှိသော ဝင်ငွေများကို တိုးပွားအောင် ဆောင်ရွက်ပေးခြင်း
    • ၁၂ ပေးအပ်ထားသော အကောင့်( account ) များကိုုုု စီစဉ်ထားသော ဖုန်းခေါ်ဆိုမှု စက်ဝန်းများအတွက် ဆက်သွယ်ရာတွင် ကောင်းမွန်ဖော်ရွေသော ပြောဆိုပြုမူမှုရှိခြင်း
    • ၁၃ MicroMoney call center ၏ ကြီးမားသော ရည်ရွယ်ချက်ဖြစ်သည့် မျှော်မှန်း အရောင်းနှုံန်းရရှိအောင် ၄င်းနှင့်စပ်ဆိုင်သော တာဝန်များအားလုံးကို ဆောင်ရွယ်ရန်

    လိုအပ်ချက်များ

    • ဧည့်ကြိုသို့မဟုတ် ဆက်သွယ်ရေးစင်တာတွင် အတွေ့အကြုံ ၁ နှစ် သို့မဟုတ် ၂ နှစ်ရှိရမည်။
    • မန်မာစကားဖြင့်ဆက်သွယ်ရာတွင် ကောင်းမွန်စွာပြောတတ်ရမည်။
    • အင်္ဂလိပ်စာအခြေခံ တတ်သိရမည်။
    • အခက်အခဲဖြေရှင်းရာတွင် ကျွမ်းကျင်ရမည်။
    • ဖိအားများအောက်တွင် လုပ်နိုင်ရမည်။
    • မိမိကိုယ်တိုင်ကြိုးစားတတ်သူဖြစ်ရမည်။
    • လမ်းညွှန်မှုအနည်းငယ်နှင့် ကောင်းမွန်သော လုပ်ဆောင်မှုများရှိတတ်ရမည်

    ကျွန်ုပ်တို့ ပံပိုးသည့်အရာများမှာ

    • မိသားစုကဲ့သို့သော လုပ်ငန်းခွင်
    • တဟုန်ထိုးတိုးတတ်နေသော လုပ်ငန်း
    • ကောင်းမွန်သောလစာနှင့် လစဉ်ဆုကြေးငွေများ
    • သင်ကောင်းမွန်စွာအလုပ်လုပ်နိုင်ရန်အတွက် ကောင်းမွန်သော အင်တာနက်

    လုပ်ဆောင်ရမည့် တာဝန်များ

    • ချေးငွေယူထားသောသူများမှ ပြန်ပေးငွေရရှိအောင် ထုတ်ဖေါ်ခြင်း
    • အကြွေးတင်သူများကို ပေးချေမှုရရှိအောင် ဆက်သွယ်ရန် ငွေကြေးခန့်ခွဲသူနှင့် အတူအလုပ်လုပ်ခြင်း
    • အကြွေးတင်နေသူများဆီသို့ ကောက်ခံသော ဖုန်းအထွက်ခေါ်ဆိုခြင်း
    • Company သို့ပြန်ပေးဆပ်ရန် လွန်နေသောအကြွေးများကို လျော့ကျစေခြင်း
    • ဖုန်းနှင့် စုံစမ်းမေးမြန်းမှုများကို သတ်မှတ်ထားသော စံနှုန်း အစီအစဉ်နှင့် စကားလုံးများအတိုင်း ဖြေကြားခြင်း
    • အကြွေးတင်နေသူများနှင့် အကြွေးကျေရန် အတူဆောင်ရွက်ခြင်း
    • ဖောက်သည်နှင့် ယခင်အကြွေးပေးခြေမှုစီစဉ်ထားခြင်အပေါ် အဆက်မပြတ်ဆက်သွယ်မှုရှိခြင်း
    • အကြွေးတင်နေသူနှင့် စာချုပ်စာတမ်း နေရာချခြင်း၊ အတည်ပြုခြင်း
    • တိကျပြီး နောက်ဆုံးဖြစ်သော ဖောက်သည်၏ အကောင့် (account) နှင့်ပက်သက်သောအချက်အလက်များကို ထိမ်းသိမ်းခြင်း
    • ၁၀ လိုအပ်သည့်အခါတွင် ဥပဒေအမှုဆောင်များ စာရေးများနှင့် အတူလက်တွဲလုပ်ကိုင်ခြင်း
    • ၁၁ ရရှိသော ချက်လက်မှတ် (cheques) နှင့် ငွေကြေးများကို နေ့စဉ် ဘဏ်လုပ်ငန်းများလုပ်ခြင်း၊ စာရင်းသွင်းခြင်း
    • ၁၂ ဖောက်သည်၏ ပေးဆောင်ရန်ကျန်ရှိငွေများကို ပြန်လည်ဆန်းစစ်ခြင်း
    • ၁၃ ဖောက်သည်နှင့် အတည်ပြုသဘောတူညီမှုရရှိရန် ညှိနှိုင်းခြင်း
    • ၁၄ အကြွေး ကောက်ခံမှုကိစ္စများကို ပိုင်ဆိုင်မှု ရယူခြင်း
    • ၁၅ ဖောက်သည်များနှင့် ဆွေးနွေးမှုတိုင်းကို သင့်တင့်လျောက်ပတ်ပြီး ပြည့်စုံသော မှတ်တမ်းများဖြင့် ထိမ်းသိမ်းခြင်း
    • ၁၆ နေ့စဉ်ရည်မှန်းချက်များအပေါ် တိုးတက်မှုများကို အဖွဲ့ခေါင်းဆောင်သို့ အစီအရင်ခံခြင်း

    လိုအပ်ချက်များ

    • ဧည့်ကြိုသို့မဟုတ် ဆက်သွယ်ရေးစင်တာတွင် အတွေ့အကြုံ ၁ နှစ် သို့မဟုတ် ၂ နှစ်ရှိရမည်။
    • မန်မာစကားဖြင့်ဆက်သွယ်ရာတွင် ကောင်းမွန်စွာပြောတတ်ရမည်။
    • အင်္ဂလိပ်စာအခြေခံ တတ်သိရမည်။
    • အခက်အခဲဖြေရှင်းရာတွင် ကျွမ်းကျင်ရမည်။
    • ဖိအားများအောက်တွင် လုပ်နိုင်ရမည်။
    • မိမိကိုယ်တိုင်ကြိုးစားတတ်သူဖြစ်ရမည်။
    • လမ်းညွှန်မှုအနည်းငယ်နှင့် ကောင်းမွန်သော လုပ်ဆောင်မှုများရှိတတ်ရမည်

    ကျွန်ုပ်တို့ ပံပိုးသည့်အရာများမှာ

    • မိသားစုကဲ့သို့သော လုပ်ငန်းခွင်
    • တဟုန်ထိုးတိုးတတ်နေသော လုပ်ငန်း
    • ကောင်းမွန်သောလစာနှင့် လစဉ်ဆုကြေးငွေများ
    • သင်ကောင်းမွန်စွာအလုပ်လုပ်နိုင်ရန်အတွက် ကောင်းမွန်သော အင်တာနက်

စိတ်ဝင်စား၍ လျှောက်ထားလိုသူများသည် မိမိ၏ CV ဖောင်/Resume အား hr@money.com.mm